همه تلویزیون را به عنوان جعبه جادویی می‌شناسند و این شی با ارزش را عضوی از خانواده خود می دانند. بدون شک شما هم مثل بقیه افراد بهترین نقطه سالن یا اتاق را برای قرار دادن تلویزیون در نظر می‌گیرید. توجه داشته باشید که تلویزیون با تمام ابهتی که دارد نیازمند یک میز استاندارد و مناسب است در غیر این صورت مخاطب را دچار ناراحتی می‌کند.

امروزه میز چند تکه از دید مخاطبان از جذابیت و کارایی خاصی برخوردار است. در این مقاله شما را با انواع مدل‌های میز تلویزیون چند تکه و نحوه خرید میز تلویزیون آشنا می‌کنیم. مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند خرید مناسب و بدون پشیمانی را تجربه کنید.

میز تلویزیون چند تیکه سفید

میز تلویزیون چند تکه چه ویژگی‌هایی دارد؟

میز تلویزیون چند تکه,

این سوال را حتماً از خود بپرسید و به دنبال پاسخ مناسب از طرف کارشناسان و فعالین این حوزه باشید. مشاوران متخصص و با تجربه فروشگاه میزان دکور نیز می‌توانند اطلاعات مفید و جامعی را در اختیار شما قرار دهند. تنها یک تماس با مشاوره رایگان  فاصله دارید.

  طراحی و دیزاین:پیش از خرید میز تلویزیون چند تکه، حتماً از طراحی و دیزاین مناسب برای سالن استفاده کنید. در حال حاضر این نوع میزها بسیار متنوع هستند و هر فردی می تواند با توجه به فضای موجود، سبک و دکوراسیون و سلیقه‌ای که دارد، با بررسی انواع و مدل‌های میز تلویزیون چند تکه، به انتخاب مناسبی دست پیدا کند.

میز تلویزیون چند تیکه سفید و قهوه ای چوبی

رنگ:یکی دیگر از ویژگی‌های مهم میز تلویزیون توجه به رنگ آن است. اینکه طرفدار رنگ سرد هستید یا رنگ گرم و کدام یک با دیزاین منزل شما همخوانی دارد را در این بخش باید مد نظر قرار دهید و از افراد خبره و با تجربه کمک بگیرید.

جنس و متریال: ممکن است طی استعلام قیمت و بررسی‌ها و تحقیقاتی که انجام می‎دهید، به قیمت‌های متفاوتی برخورد کنید. جای تعجب ندارد؛ چرا که میزان مرغوبیت و کیفیت مدل‌های میز تلویزیون چند تکه با یکدیگر متفاوت است و بین مرغوبیت و قیمت ارتباط مستقیمی وجود دارد؛ به این معنا که هر چقدر کیفیت بالاتر باشد، مبلغ بیشتری را باید در ازای خرید این وسیله کاربردی پرداخت کنید. امروزه بیشتر میزهای تلویزیون‌‌ها از انواع چوب جامد نظیر ام دی اف، ملامینه، چوب پلاست و غیره تولید می شوند که ام دی اف در مقایسه با سایر متریال ها از دوام و استحکام بیشتری برخوردار است.

وزن: طبق نظر کارشناسان و متخصصان دکوراسیون داخلی، هر چقدر میزهای تلویزیون سبک‌تر باشند برای حمل و استفاده مناسب‌تر خواهند بود. در هنگام خرید میز تلویزیون چند تکه، به ویژگی سبکی و سادگی آن نیز توجه داشته باشید.

همخوانی با سبک دکوراسیون: از دیگر مواردی که باید با مشاور در میان بگذارید، سبک دکوراسیون منزل و همخوانی مدل‌های میز تلویزیون چند تکه با محیط منزل و یا محل کار است. اهمیت تلویزیون، باعث می‌شود برای مصارف مختلف اعم از خانگی یا شرکتی و حتی سازمانی، به فکر خرید میز تلویزیون چند تکه مناسب و شیک باشید. ابعاد، تعداد کشوی مورد نیاز، نوع چیدمان، طراحی، رنگ و شرایطی که دارید به همه موارد باید توجه شود. 

قفسه: همانطور که عنوان شد نوع نیاز شما، نحوه طراحی و تجهیزات مدل‌های میز تلویزیون چند تکه را تعیین می‌کند. از امتیازات این قفسه‌ها، امکان جابجایی و تنظیم ارتفاع متناسب است.  

پایه تنظیم: به کمک پایه‌های تنظیم انواع مدل‌های میز تلویزیون چند تکه، از استقامت و دوام بیشتری برخوردار خواهند بود.

تهویه: هر دستگاهی را که قرار است روی میز تلویزیون قرار دهید بایستی در معرض جریان هوا قرار گیرد. تهویه مناسب به افزایش طول عمر وسایل نیز کمک می‌کند؛ در نتیجه پیش از خرید میز تلویزیون چند تکه، این موضوع را مد نظر قرار دهید.

نحوه استفاده از مدل‌های میز تلویزیون چند تکه

میز تلویزیون چند تکه,

توجه داشته باشید که استفاده از تلویزیون صرفاً برای تماشای فیلم و سریال نیست. در واقع بعضی از افراد از تلویزیون برای بازی کردن استفاده می‌کنند، برخی دیگر از آن برای کلاس‌های آموزشی استفاده می‌کنند. همین نکات ریز کافی است تا خرید میز تلویزیون چند تکه را بر اساس نوع نیاز و دستیابی به اهدافتان انجام دهید. در ادامه تفاوت میزهای مناسب و کارکردهایی که به آن اشاره شد را بیان می‌کنیم:

خرید میز تلویزیون چند تکه به منظور بازی:

اگر بازی جزء زندگی روزمره شما محسوب می‌شود و به دنبال رسیدن به آرامش و لذت در حین بازی هستید، لازم است میزی را متناسب با کنسول بازی و کنترلر انتخاب کنید. کارشناسان معتقدند به منظور بازی و سرگرمی لازم است میز تلویزیون شما دارای ارتفاع بیشتر از حد معمول باشد و امکان قرار دادن وسایل و دستگاه‌های مربوط به بازی، بر روی آن وجود داشته باشد، همچنین دارای کشو نیز باشد. از دیگر نکات مهمی که باید مد نظر قرار دهید، ضرورت جریان پیدا کردن هوا است. سیستم بازی به مرور گرم می‌شود و نیاز به تهویه و جریان آزاد هوا دارد و در صورتی که میز پشت بسته را خریداری کنید، باعث آسیب به دستگاه می‌شوید.

خرید میز تلویزیون چند تکه به منظور تماشای فیلم و سریال:

تماشای فیلم و سریال نیز بسیار مهم است. بالاخره افراد در طول روز و یا هفته، اوقاتی را برای استراحت و تماشای برنامه خوب و مفرح در نظر می گیرند و این مهم ارتباط مستقیمی با انواع مدل‌های میز تلویزیون چند تکه دارد.

نحوه خرید میز تلویزیون چند تکه

 

امروزه با توجه به مشغله فراوان، اکثر خریدها به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. افراد ترجیح می‌دهند به جای حضور فیزیکی، در بازارهای آنلاین، تحقیق کرده و برای خرید میز تلویزیون چند تکه، برنامه ریزی کنند. فروشگاه میزان دکور با برخورداری از سابقه‌ای درخشان در زمینه طراحی، تولید و عرضه انواع مدل‌ های میز تلویزیون چند تکه خدمات رسانی می‌کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و ثبت سفارش می‌توانید با مشاوران با تجربه و متخصص ما تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۱۷۲۰۴۰۲

واتساپ : 02191690618