هر آنچه که به دنبال آن هستید

۱۱ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

تاثیر ریچ اسنیپت rich snippet گوگل در سئو

تاثیر ریچ اسنیپت rich snippet گوگل در سئو

خب، به بخش جذاب مقاله رسیدیم. بیایید ببینیم اصلا اینهمه سر و صدا برای چیست و این ریچ اسنیپت ها چه تاثیری روی سئو سایت شما دارند.

جلسه اول دوره 70 ساعته سئو سایت ما همیشه رایگان است. اگر در این جلسه رایگان حضور پیدا کرده باشید، میدانید که به عنوان یکی از اولین و پایه ای ترین نکات آموزش سئو در مشهد ، از موضوعاتی به اسم:

  • نرخ کلیک
  • نرخ پرش
  • و زمان ماندگاری کاربر

صحبت میکنم. در همین جلسه است که میگویم:

هر چه کاربران بیشتری در نتایج جستجو روی وب سایت شما کلیک کنند، نرخ کلیک صفحه افزایش پیدا کرده و رتبه تان بهتر میشود.

البته در این بین نقش نرخ پرش و زمان ماندگاری هم پررنگ است. در هر حال، علاوه بر عنوان جذاب، چیز دیگری که میتواند باعث افزایش نرخ کلیک صفحات سایت شما شود، دقیقا همین ریچ اسنیپت ها هستند.

بنابراین در حالت عادی، تاثیر ریچ اسنیپت ها به طور مستقیم روی سئو، یک تاثیر مثبت است. اما در ادامه و اواخر همین دوره و در مباحث مربوط به سئو خارجی، در مورد برندسازی صحبت میکنم. در این مبحث از این حرف میزنم که:

وقتی کاربر به دلیل شناخته شده بودن برند شما، ترجیح میدهد از بین سایت های صفحه اول دقیقا روی وب سایت شما کلیک کند، باز هم نرخ کلیک افزایش پیدا کرده و رتبه بهتری میگیرید.

اما ریچ اسنیپت چه ربطی به این دارد؟ خب در واقع زمانی که ظاهر سایت تان در صفحه اول به خاطر اسنیپت جذاب نسبت به دیگر سایت ها متفاوت باشد، حتی اگر کاربر وارد آن نشود، به دلیل ظاهر متفاوت نام برند شما را به خاطر میسپارد. این موضوع میتواند در جستجوهای بعدی باعث شود کاربر در نهایت سایت شما را انتخاب کرده و نرخ کلیک را افزایش بدهد. اینهم از تاثیر غیر مستقیم ریچ اسنیپت ها روی سئو سایت.

چطور باید به سایت خود Rich Snippet اضافه کنیم؟

بگذارید اول فرآیند را به شما توضیح داده و در مورد کل قضیه ریچ اسنپیت ها روشن تان کنم، سپس به سراغ نحوه قرار دادن ریچ اسنیپت در سایت میرویم.

ببینید در حالت عادی، گوگل توانایی کمی در شناخت نوع و جزئیات صفحات شما دارد. یعنی نمیتواند به خوبی درک کند که نویسنده این صفحه کیست؟ کاربران چه امتیازی به آن داده اند؟ اصلا محتوای صفحه در مورد چه چیزی است و… .

در ادامه و با توجه به اینکه شناخت هر چه بهتر صفحات سایت یکی از نیازهای اصلی گوگل بود، نوعی از کدها را همراه با دیگر موتورهای جستجو مثل بینگ و یاهو به وجود آورد.

این کدها که توسط همه موتورهای جستجو شناخته و تایید میشوند، به ربات های آنها در شناخت بهتر صفحات کمک میکنند. نام آنها “داده های ساختار یافته” یا استراکچر دیتا (Structured Data) است.

مثلا در حالت عادی گوگل توانایی زیادی در شناخت محتوای این مقاله ندارد. اما کافی است داده های ساختار یافته را به کدهای آن اضافه کنم تا به گوگل بگوید:

  • این یک مقاله است،
  • تا الان x عدد نظر مثبت و منفی از کاربران گرفته،اما این کدها دقیقا چه هستند؟

Structured Data

بالاتر هم گفتم، استراکچر دیتاها، یک سری کد هستند که با قرار گرفتن بین کدهای html صفحه شما، به گوگل اطلاعات بیشتری در مورد محتوای صفحه میدهند. مثلا کد پایین را ببینید:

“name”: “ali mohammadi”

اسمی که در این کد در مقابل عبارت name در صفحه شما نوشته میشود، به عنوان سازنده این محتوا در نظر گرفته شده و به کاربران در نتایج نمایش داده خواهد شد.

نکته مهم اینجاست که استراکچر دیتاها خودشان چند نوع مختلف هستند. یعنی همانطور که شما برای طراحی یک وب سایت میتوانید از کدهای برنامه نویسی مثل php ،python ،asp و… کمک بگیرید، برای افزودن استراکچر دیتاها هم میتوانید یکی از این 4 نوع کد و استاندارد را استفاده کنید:

  • RDFa
  • Microformats
  • Microdata
  • JSON-LD

هر کدام از اینها نوعی از استانداردها هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند. البته معروف ترین استاندارد، کدهای اسکیما هستند که زیر دسته microdata قرار میگیرند. البته خود گوگل و دیگر موتورهای جستجو پیشنهاد به استفاده از کدهای json-ld میکنند.

نکته: با توجه به اینکه شما با اضافه کردن استراکچر دیتاها به گوگل در شناخت بهتر سایت کمک میکنید، گوگل علاوه بر مزیت های بالا، مقداری هم قدرتسئو سایت تان را افزایش میدهد. پس میتوان گفت ریچ اسنیپت ها به این طریق هم روی سئو سایت تان تاثیر مثبت میگذارند.

منبع: فارین آکادمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی مهران
بهترین نوع موتور لیفتراک صنعتی جهت بازدهی و کارایی ماشین

بهترین نوع موتور لیفتراک صنعتی جهت بازدهی و کارایی ماشین

در این مقاله سعی داریم تا شما را با انواع دستگاه های مورد استفاده در چنگال های مختلف دنیا آشنا کنیم.
و هویت خود را به یکدیگر بیان کنند.
به جز تویوتا، میتسوبیشی و نیسان، تمامی موتورهای مورد استفاده در لیفتراک توسط خود شرکت تولید می شود.
بقیه برندهای لیفتراک در دنیا بیشتر از موتورهای شرکت های خودروسازی در لیفتراک های خود استفاده می کردند.
و در برخی موارد از ماشین شخصی خود استفاده می کردند.
به عنوان مثال، شرکت دوسان یا قبلاً Daevoo از شرکت میتسوبیشی برای موتورهای بنزینی کمک دریافت کرده است.
برای لیفتراک دیزلی از موتورهای یانمار ژاپن استفاده شد (4TNV94، 4TNV98).
و تولید لیفتراک TCM از موتورهای ایسوزو (C240، 4JG2) در لیفتراک‌های دیزلی و موتورهای نیسان (H20، H25، K25) در لیفتراک‌های بنزینی خود استفاده می‌کرد.
انواع موتور لیفتراک
به لطف این، فروشگاه ما توانست مجموعه ای از قطعات یدکی لیفتراک ژاپنی و چینی را تکمیل کند
از جمله قطعات یدکی موتور کامیون، قطعات یدکی انتقال کامیون،
قطعات یدکی هیدرولیک لیفتراک و سایر قطعات مورد بحث در صفحه اول وب سایت.
لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو با کد لیفتراک در نوع با خط ویژه
با مشاهده پلاک چنگال مانند خط FD30 16 می توانید نوع خط را تشخیص دهید.
قطعات یدکی لیفتراک تویوتا با کد مخصوص لیفتراک تویوتا مشخص می شود که شامل یک عدد تولید و به دنبال آن حرف لاتین F است، مانند لیفتراک تویوتا 7F یا 8F.
موتورهای لیفتراک کوماتسو که از روی نوع آنها قابل تشخیص است شامل چندین نوع می باشد.
3 شرکت معروف یانمار (4D94E، 4D98E)، ایسوزو (C240، 4JG2) و موتورهای دیزلی کوماتسو.
کامینز 6D102، 6D107 ارائه شده و در برخی از مدل های قدیمی از موتورهای کوماتسو مانند (4D95، 6D95) استفاده شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی مهران

برق تک فاز در مقایسه با برق سه فاز: تفاوت ها در چیست؟

منابع جریان را می توان به برق تک فاز (1 فاز) و برق سه فاز (3 فاز) طبقه بندی کرد. برق تک فاز عموماً در مکان هایی که تقاضای برق کم است استفاده می شود. به طور خلاصه، این مجموعه کوچکی از تجهیزات است. برق سه فاز بارهای سنگینی را حمل می کند و می تواند ماشین های بزرگ را در کارخانه ها راه اندازی کند.
وقتی صحبت از برق تک فاز و سه فاز می شود، تفاوت اصلی این است که اولی برای نیازهای برق خانگی و دومی برای راه اندازی ماشین آلات سنگین استفاده می شود. در این مقاله از مجله اینترنتی دیما بلاگ تفاوت ها را مورد بحث قرار می دهد تا بدانید برق سه فاز چیست و چگونه کار می کند.

برق تک فاز در مقایسه با برق سه فاز: تفاوت ها در چیست؟
برق تک فاز چیست و چه ویژگی هایی دارد؟


در روشنایی تک فاز، ولتاژ تغذیه به طور همزمان تغییر می کند. به طور کلی به جریان تک فاز «برق مسکونی» می گویند زیرا بیشتر در منازل استفاده می شود. وقتی صحبت از توزیع برق می شود، اتصال تک فاز از سیم های نول و فاز استفاده می کند. سیم خنثی به عنوان وسیله ای برای بازگشت جریان عمل می کند و سیم های فاز بار را حمل می کنند.
در اتصال تک فاز ولتاژ از 230 ولت شروع می شود و فرکانس آن حدود 50 هرتز است. از آنجایی که ولتاژ در یک اتصال تک فاز به طور مداوم در حال افزایش و کاهش است، جریان ثابتی را نمی توان به بار تحویل داد. بیایید در مورد مزایا و معایب استفاده از برق تک فاز بحث کنیم.


مزایای برق تک فاز


اتصالات تک فاز برای کاربردهای خانگی و مسکونی طراحی شده اند. زیرا اکثر وسایل الکترونیکی مانند تلویزیون، خرید محافظ برق ،چراغ، پنکه، یخچال و غیره برای کارکردن به مقدار کمی برق نیاز دارند.
عملیات اتصال تک فاز ساده و متداول است. این شامل یک واحد فشرده و سبک است که در آن جریان عبوری از سیم ها با افزایش ولتاژ کوچکتر می شود. با کاهش توان خود، اطمینان حاصل می کند که برق در یک اتصال تک فاز به بهترین وجه کار می کند و انرژی را به طور موثر منتقل می کند. اتصال تکفاز با واحدهای تا 5 اسب بخار بهترین کار را دارد.


معایب برق تک فاز


تجهیزات سنگین مانند موتورهای صنعتی و سایر ماشین ها را نمی توان با منبع تغذیه تک فاز راه اندازی کرد. موتورهای کوچک کمتر از یک کیلووات نمی توانند با یک منبع تغذیه تک فاز کار کنند زیرا هیچ گشتاور راه اندازی مورد نیاز موتور وجود ندارد. بنابراین تجهیزات اضافی به نام استارت موتور برای کارکرد روان موتور مورد نیاز است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی مهران

خدمات سئو چه کمکی به افزایش رتبه وبسایت فروشگاهی می کند؟

seo یا Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی صفحه های وب سایت منطبق بر استاندارد ها و الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل می باشد.

طی روند های سئو و دستورالعمل های آن می توان به ارتقاء عملکرد وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت کمک بسیاری کرد. البته سئو بهترین راه حل برای کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل می باشد.

گوگل که بزرگترین موتور جستجوگر می باشد معیارهای زیادی را برای امتیاز دادن به صفحات داخلی وب سایت مشخص کرده است. همچنین شما به عنوان یک کارشناس تولید محتوا یا یک طراح صفحات داخلی سایت باید به این فاکتورها و معیارها مسلط باشید تا امتیازات بیشتر را کسب کنید و امتیازات بیشتر به معنای کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل می باشد. بنابراین سئو انواع زیر را دربرگرفته است:

سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال.

 

خدمات سئو چه کمکی به افزایش رتبه وبسایت فروشگاهی می کند؟

مزایای استفاده از خدمات سئو چیست؟

 

در حقیقت خدمات سئو سایت تمامی جنبه های وب سایت فروشگاهی شما را در بر میگیرد وت تحت تاثیر قرار می دهد. اما دلیل بر این نمی شود تا تصور کنید با استفاده از خدمات سئو بر وب سایت تان می توانید به طور حتم رتبه اول را در نتایج جستجوگر گوگل کسب کنید.

  • همان طور که می دانید بهبود سئوی وب سایت باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.زمانی که شما در صفحات اول نتایج گوگل قرار می گیرید و رتبه های بهتری را کسب می کنید، تعداد بازدید و ورود کاربران از صفحات داخلی وب سایت شما نیز افزایش می یابد.
  • استفاده از خدمات سئو با عکس افزایش اعتبار و اعتماد می‌شود. کاربران تمایل دارند به لینک های بالایی نتایج جستجوی گوگل اطمینان کنند و از سوی دیگر سئو داخلی باعث افزایش جذابیت و خوانا بودن محتوای شما می شود و به این معنی می باشد که اعتبار و ارزش وب سایت شما برای کاربران افزایش یافته است.
  • بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری یکی از اهداف سئو تکنیکال می باشد که با خدمات فنی سئو، باگ ها و خطا های وب سایت شما برطرف می شود.
  • اگر از خدمات سئو محلی نیز استفاده کنید می توانید فروش محصولات و ارائه خدمات خود به کاربران در محدوده های جغرافیایی نزدیک افزایش دهید. سئو محلی بر روی استان، شهر، منطقه و حتی محله شما نیز تاثیر گذار می باشد. به این معناست که شانس پیدا شدن شما برای کاربرانی که نزدیک به شما هستند، از سایرین بیشتر می باشد.
  • هزینه خدمات سئو نسبت به روش های بازاریابی و تبلیغات سنتی و قدیمی کمتر می باشد. حتی ماندگاری این روش ها در ذهن و خاطر کاربران بیشتر از بازاریابی سنتی باقی خواهد ماند. همچنین قادر هستید در سئو روی مخاطبان خود برنامه ریزی کنی و به این معناست که احتمال موفقیت بیشتر با هزینه کمتر!
  • در سئو نتایج به دست آمده قابل بررسی می باشند. یعنی شما هر اندازه هزینه می کنید می توانید به عنوان نرخ خدمات سئو آن را ببینید. مقایسه نتایج به شما کمک می کند تا بهترین روش و مسیر را برای کسب و کار خود تعیین کنید.
  • افزایش فروش با سئو یک هدف واقع بینانه است. طبق آمارهای بررسی شده در سال 2020، روزانه بیشتر از 2 میلیارد نفر برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. البته از زمان شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها به بستر اینترنت آمده اند و فعالیت اینترنتی خود را آغاز کردند. فروش محصولات و ارائه خدمات در وب سایت ها و در حوزه وب به نسب سایر روش ها رایج تر می باشد.

 

مراحل انجام سئو چگونه است؟

 

چگونگی سئو کردن یک وب سایت فرآیند بسیار پیچیده ای می باشد، اما اطلاع از مراحل آن در رعایت اصول سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل کمک بسیار می کند.

مراحل سئو کردن وب سایت بدین ترتیب می باشد:

●       تحقیق برای کلمات کلیدی متناسب (Keyword Research)

●       بهینه سازی تگ های عنوان

●       ایجاد عنوان های متا مربوط (Meta Titles)

●       شناسایی رقبا

●       بهینه سازی سئوی داخلی (On-Page SEO)

●       بهینه سازی سئوی خارجی (Off-Page Optimization)

●       ایجاد و پیاده سازی URL

●       لینک دهی به وب سایت های مرتبط

●       بهبود وضعیت و کیفیت سرعت وب سایت

 

جمع بندی

هدف تمامی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت برای کسب رتبه و دستیابی به جایگاه های بهتر وب سایت در نتایج گوگل می باشد. اگر قصد دارید تا با افزایش کسب درآمد در وب سایت فروشگاهی خود مواجه شوید حتما به وب سایت https://mrseo1.ir مراجعه کنید و با متخصصان و کارشناس ما در ارتباط باشید تا به شما در بهبود سئوی وب سایت تان کمک شود. در این صورت است که شما می توانید به رتبه های برتر دست یابید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی مهران

مراحل قیف فروش یا قیف بازاریابی به چه صورت است؟

مدل های مختلفی برای قیف بازاریابی معرفی شده است که برخی از آنها دارای مراحل فزاینده ای هستند. علاوه بر این، برخی افراد این مراحل را به صورت هرمی توصیف می کنند. مدل های قیف بازاریابی مرحله ای کمتر در واقع کل مسیر و سفر مشتری را در نظر گرفته و آن را به چندین بخش اساسی و مهم تقسیم می کنند. در این مقاله از مجله اینترنتی دیما در رابطه با مراحل قیف فروش یا قیف بازاریابی به چه صورت است؟ صحبت می کنیم.
در بیشتر موارد، مدل AIDA برای قیف بازاریابی استفاده می شود که شامل مراحل زیر است:

  1. آگاهی (Awareness)
  2. تمایل یا ابراز علاقه (Interest)
  3. اشتیاق (Desire)
  4. اقدام (Action)

با این حال، در برخی از مدل ها حتی پس از مشتری شدن مخاطب، شاهد مراحل اضافی هستیم. در ادامه به بررسی دقیق مراحل مختلف قیف بازاریابی و تاثیر آن در شکل گیری یک آژانس دیجیتال مارکتینگ در مشهد موفق می پردازیم.

قیف بازاریابی چیست و چگونه اجرا می شود؟

آگاه شدن (AWARENESS)
مرحله آگاهی از برند یا برندینگ که به آن آگاهی نیز می گویند در واقع نقطه و بالای قیف است که مخاطبان زیادی از این مرحله وارد قیف می شوند. با روش های مختلف سعی می کنید وجود برند یا محصولات خود را به مخاطبان و مراجع مختلف بگویید و به آنها بگویید که می توانید به آنها کمک کنید.
مخاطبان سعی می کنند با روش های مختلف مانند تحقیق به نیازها و خواسته های خود پی ببرند و بتوانند آن ها را حل کنند. در این مرحله می توانید با روش های مختلفی مانند جمع آوری سرنخ، ایجاد محتوای کاربردی و بازاریابی محتوا، اجرای کمپین های مختلف، شبکه های اجتماعی و ... چنین مخاطبی را جذب کنید.
در این مرحله، دو بحث بسیار مهم وجود دارد، برخی معتقدند که هر چه بتوانیم مخاطبان بیشتری در قیف بازاریابی خود پیدا کنیم (یعنی ترافیک بیشتری دریافت کنیم)، به احتمال زیاد مشتریان بیشتری به دست خواهیم آورد. اما برخی دیگر می گویند که اینطور نیست و کیفیت لید مهم است و باید به سمت مخاطبان هدف برویم که مطمئنیم اکثر آنها مشتری خواهند شد.

علاقه (INTEREST)
در این مرحله، زمانی که مخاطبان درباره ما و محصولات یا خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب می کنند، علاقه مند به دانستن بیشتر و بررسی جزئیات بیشتر خواهند بود. سعی می کنیم بیشتر سایت را بررسی کنیم و ببینیم چقدر می توانیم به او کمک کنیم.
توجه (CONSIDERATION)

مرحله بعدی مرحله ملاحظه است که با نام های دیگری مانند ارزیابی و ملاحظه نیز شناخته می شود. در این مرحله، مخاطبانی که وارد قیف بازاریابی ما شده اند و پس از بررسی سایت به عنوان کاربر، به محصولات، خدمات یا راه حل های ما علاقه مند هستند، تصمیم می گیرند با جزئیات بیشتری نگاه کنند.
این مرحله به مرحله پیش فروش نزدیکتر است. از آنجایی که مخاطب به یقین می داند که می توانیم نیازهای او را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم، سعی می کند با ورود دقیق به مرحله فروش و بازاریابی، محصول یا خدمات مورد نیاز خود را شناسایی کند. ما می دانیم که این کاربر بخش یک مشتری هیجان زده است، بنابراین دفعه بعد به یک مشتری وفادار تبدیل خواهد شد.


تبدیل شدن به مشتری (CONVERSION)
تمام تلاش ما در کانال بازاریابی و سفر مشتری این است که او را به یک خریدار واقعی تبدیل کنیم. بنابراین تا این مرحله به طور کامل اتفاق نمی افتد، بنابراین نباید خوشحال و خوش بین باشیم. زیرا در بسیاری از مواقع مشتریان به دلایل مختلف در این مرحله از خرید منصرف می شوند و ما باید آنها را با کمپین های مختلف مانند هدف گذاری مجدد بازگردانیم.
البته، تبدیل نهایی فقط شامل خرید محصولات نمی شود. اقدامات دیگری مانند ثبت نام، پرکردن فرم ها و یا حتی دانلود اپلیکیشن مورد نظر در این مرحله. اما به طور کلی مهمترین هدف فروش محصول است. و قیف بازاریابی نقطه خرید کامل شد. فرآیند خرید در واقع آخرین مرحله قیف بازاریابی است.


مراحل بعد از خرید
قیف بازاریابی زمانی که به مرحله خرید می رسد به پایان می رسد، اما همانطور که گفتیم برخی مانند سایت Aweber معتقدند که این مراحل ادامه دارد و ارتباط ما با مشتریان واقعی نیز باید حفظ شود. به همین دلیل دو مرحله مهم دیگر داریم:


وفاداری (LOYALTY)
کار اصلی فقط پس از مرحله خرید شروع می شود. زیرا اکثر مردم فکر می کنند که خرید یک محصول کل داستان است و وقتی این اتفاق می افتد، ما خوش شانس هستیم. اما واقعاً اینطور نیست و ما نباید اجازه دهیم مشتری ما فقط یک مشتری گذرا باشد. ما باید کاری کنیم که او به عنوان مشتری ما بماند و برای این کار باید او را وفادار کنیم.
بنابراین سطح پس از خرید، میزان وفاداری است و باید با ارائه خدمات بهتر، برقراری ارتباط مستمر، ارائه پیشنهادات جدید، کد تخفیف، محصولات باکیفیت و غیره، خریدار خود را به مشتری وفاداری تبدیل کنیم که خریدی از آن نداشته باشد. ما در هر جای دیگری
وکیل مدافع (ADVOCACY)
این مرحله نهایت اعتماد و وفاداری مشتری به برند ما است. در این مرحله خریدار نه تنها یک مشتری وفادار است، بلکه همه جا از برند و محصولات ما دفاع می کند و با تمام وجود از ما دفاع می کند. اگر خریدار و مشتری به این مرحله برسند، ارزشمندترین قدم برای ما برداشته شده است. چون این مشتری دیگر سراغ رقبا نمی رود و حتی با تمام وجود از ما دفاع می کند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی مهران

روش سرچ کلمات کلیدی مناسب وبسایت های وردپرس

یکی از گام های مهم برای ارتقاء یک وب سایت و کسب رتبه های اول برای آن در موتور جستجو گوگل، تعیین کلمات کلیدی مناسب می باشد. پس انتخاب کلمات کلیدی مهم ترین مرحله برای شروع در روند های مرتبط با سئو می باشد. اگر متخصص سئو درک درستی از کلمات کلیدی مهم برای یک وب سایت نداشته باشند، امکان ارتقاء دادن وب سایت در موتورهای جستجوگر گوگل ناممکن است.می توانید تعیین کلمات کلیدی را به شرکت های معتبر سئو در مشهد بسپارید تا بتوانید کمکی در راستای رشد کسب و کار اینترنتی خود کنید.

در این مقاله به اهمیت تعیین کلمات کلیدی و روش های جستجوی آن پرداخته شده است بنابراین تا انتها همراه ما باشید.

 

اهمیت کلمات کلیدی در وب سایت چیست؟

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا باید به تحقیق و بررسی کلمات کلیدی برای یک وب سایت پرداخت. در پاسخ این سوال باید گفته شود که هدف گوگل ارائه دادن خدمات مناسب و بهتر به کاربران می باشد. هنگامی که کاربری یک عبارت را در کادر جستجو گوگل وارد می کند ربات های گوگل سعی در ارائه بهترین نتیجه را به کاربر دارند. بنابراین هر اندازه شما پاسخگوی نیاز و خواسته های کاربران باشید و بتوانید سوال های آن ها را به بهترین نحو ارائه دهید، شانس بیشتری را دارید تا در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید.

کاربران برای جستجوی نیاز ها و سوالات خود، از عبارات و کلمات مختلف و متعددی استفاده می کنند. حالا اگر شما قادر به یافتن و انتخاب بهترین کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود شوید سبب بهبود رتبه و افزایش سئو وب سایت خود می شوید.

در این راستا ابزار هایی را وردپرس عرضه کرده است تا شما به عنوان صاحب یک وب سایت بتوانید از آن برای بررسی کلمات کلیدی برتر استفاده کنید.

 

بهترین ابزار های انتخاب و بررسی کلمه کلیدی

اگر وب سایتی دارید و تمایل دارید برای افزایش و ارتقاء سئوی آن از کلید واژه های مرتبط استفاده کنید، می توانید از ابزارهای مختلفی که برای بررسی کلمات کلیدی طراحی شده اند، کمک بگیرید.

خوشبختانه در حال حاضر ابزار ها و روش های متعدد و گوناگونی وجود دارند تا به شما کمک کنند. مراحل جستجو و تحقیق کلمات کلیدی را به بهترین نحو انجام دهید. برخی از مهم ترین ابزارهای بررسی کلمات کلیدی در ادامه ذکر شده است:

  • Google Trends

یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی ابزار گوگل ترندز می باشد که با استفاده از آن شما می توانید کلمات کلیدی پرتکرار و جذابی را در بین کاربران پیدا کنید. در واقع گوگل ترندز به بررسی سرچ های کاربران پرداخته و با ارائه نموداری به شما نشان می دهد که کاربران چه کلمات و عباراتی را بیشتر جستجو کردند.

  • Google Suggestion

یکی دیگر از این ابزارها، خود موتور جستجو گوگل است. شما می توانید به آسانی از طریق موتور جستجوگر گوگل، جستجوی های مهم و پرتکرار افراد را پیدا کنید. برای انجام این کار فقط لازم است تا یک کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار یا وب سایت خود را سرچ کرده و به پیشنهادات جستجوی گوگل توجه کنید. در حقیقت این نتایج، جستجوهای پر تکرار کاربران می باشد و شما می توانید از آن ها به عنوان کلمات کلیدی برای Seo wordpressخود استفاده کنید.

  • Google Ads

این ابزار یکی از محبوب ترین ابزارهای گوگل می باشد. این ابزار برای ارائه تبلیغات در بستر اینترنت استفاده می شود و یکی از کاربردهای مهم آن تحقیق کلیدواژه می باشد.

همان طور که اطلاع دارید تبلیغات گوگل یکی از بخش های حرفه ای برای بازاریابی دیجیتال می باشد که توسط همین شرکت ارائه می شود. البته شما با استفاده از این ابزار می توانید فعالیت های مهم دیگری مانند به وجود آوردن کمپین های دیجیتال، بررسی کردن آمار ترافیک وب سایت و … را نیز انجام دهید.

یکی دیگر از بخش های کاربردی این ابزار، پیشنهاد دادن کلمات کلیدی است که توسط ابزار Google Keyword Planner انجام می شود. همچنین شما می توانید داده های دقیقی را مربوط با انتخاب کلمات کلیدی از این بخش به دست بیاورید. با استفاده از ابزار Google Ads می توانید لیست جامع و کاملی از کلمات کلیدی مشابه و مربوط به موضوع دلخواه تان را پیدا کنید.

 

جمع بندی

در این مقاله به ارائه بهترین ابزارهای بررسی و جستجوی کلمات کلیدی پرداخته شد. اگر برای کسب و کار خود، وب سایتی را راه اندازی کرده اید باید هدفی را تعیین کنید تا با این هدف گذاری بتوانید در راستای جستجو و بررسی کلمات کلیدی گام بردارید.

اگر تازه کار هستید باید بدانید که مهم ترین معیاری که باعث پیشرفت سئوی یک وب سایت می شود. انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با موضوع وب سایت می باشد بنابراین باید در انتخاب کردن آن دقت زیادی کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی مهران

راهنمای خرید محافظ برق؛ چه محافظ برقی بخریم؟

به دلیل قطعی های اخیر برق، نوسانات الکتریکی - علت اصلی آسیب به قطعات الکتریکی - بیش از هر زمان دیگری برای مصرف کنندگان مشکل ساز شده است. استفاده از محافظ الکتریکی در این شرایط، همراه با افزایش هزینه قطعات الکتریکی، می تواند به جلوگیری از صدمات احتمالی کمک کند. برای اینکه بهتر بفهمید محافظ الکتریکی چیست و چگونه می تواند از وسایل برقی محافظت کند، این مقاله راهنمای خرید را گردآوری کرده ایم. مجله اینترنتی دیما را دنبال کنید.

خرید محافظ برق
محافظ برق چه کاری انجام می دهد و به چه منظور؟


محافظ برق ابزاری است که از تجهیزات الکتریکی در برابر نوسانات زیاد برق محافظت می کند. وظیفه محافظ برق این است که از رسیدن نوسانات برق به دستگاه ها جلوگیری کند. نوسانات برق توسط پدیده های طبیعی مانند رعد و برق یا در زمان اوج بار که فشار زیادی بر روی شبکه برق وجود دارد، ایجاد می شود. به عنوان مثال، استفاده از وسایل برقی با مصرف برق بالا، مانند دستگاه جوش، ممکن است باعث نوسان برق در خانه شود. اگر محافظ برقی برای وسایل برقی خود ندارید، توصیه می شود در آن زمان تمام وسایل برقی ظریف را از برق بکشید.


هنگام خرید محافظ برقی چه جزئیاتی را باید در نظر بگیریم؟


هنگام بازدید از فروشگاه لوازم برقی، محافظ های الکتریکی مختلف با قیمت ها و تعداد پریزهای مختلف وجود دارد. قبل از خرید باید درک اولیه ای از لوازم الکتریکی خود داشته باشید تا مشخص کنید کدام محافظ الکتریکی برای آنها مناسب است. در متن زیر به این داده ها و سایر نکات مهم در مورد خرید محافظ برق اشاره می کنیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی مهران

آموزش جستجوی حرفه ای در گوگل | جستجوی پیشرفته

ون دایک در کتابش به نام «جامعه شبکه» که مفهوم شکاف دیجیتالی را در درس سواد دیجیتال آموختیم، توانایی یافتن و یافتن در دنیای دیجیتال را یکی از قابلیت‌هایی ذکر می‌کند که در صورت غفلت از آن، می‌توان آن را گسترش داد. شکاف دیجیتال

به بیان دیگر، بسیار مهم است که اگر می‌خواهیم بیشتر در زندگی دیجیتال امروزی مشارکت داشته باشیم، دو مهارت زیر را در فهرست توانایی‌های خود قرار دهیم.

ظرفیت یافتن آنچه ما به دنبال آن هستیم در میان دریای اطلاعات موجود در آنجا.
کمک به افرادی که به دنبال ما هستند (و خدمات و محصولات ما) ما را پیدا کنند و درباره ما بیاموزند.
دو راه برای یافتن و یافتن در وب وجود دارد:

 آموزش سرچ در گوگل

برای یافتن اطلاعات مورد نظر از موتورهای جستجو استفاده کنید.
اگر می خواهید در لیست محتوای پیشنهادی موتورهای جستجو ظاهر شوید، دانش سئو مورد نیاز است.
در جمله قبل کلمه وب بسیار مهم است. زیرا قوانین متفاوتی برای یافتن و یافت شدن در شبکه های اجتماعی و سایر پلتفرم ها وجود دارد و در این درس فقط با دامنه وب سروکار داریم.

از آنجایی که ما سئو را به طور جداگانه در درس های سئو معرفی کردیم، تنها چیزی که باقی می ماند جستجوی وب است که می خواهیم آن را فقط به یک موتور جستجو (و طبیعتاً شناخته شده ترین) یعنی گوگل محدود کنیم.

توضیحات بالا به صورت نمودار در تصویر زیر نشان داده شده است:.

آموزش جستجوی حرفه ای با گوگل در کدام حوزه از سواد دیجیتال قرار می گیرد؟

اهمیت توانایی های جستجوی متخصص در گوگل
جستجوهای اینترنتی امروزی پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد.

هزینه تولید محتوا به لطف فناوری دیجیتال به شدت کاهش یافته است و قیمت انتشار و بازنشر در حال حاضر تقریباً صفر است.

به همین دلیل، انجام جستجوی حرفه ای در میان اطلاعات موجود در وب، اکنون به عنوان یک مهارت مهم و ارزشمند تلقی می شود.

البته همه این داده ها ارزشمند و ارزشمند نیستند و به نوعی محتوای دیجیتالی بی فایده و ارزشمند زیادی در دسترس است. با این حال، ماهیت اساسی موضوع، i. ه. حجم محتوای دیجیتال در اینترنت و وب در حال افزایش است و هنوز هم لازم است یاد بگیرید که چگونه از گوگل و سایر موتورهای جستجو استفاده کنید.

با یادگیری نحوه استفاده مؤثر از Google، دسترسی ما به اطلاعات افزایش می یابد.

جستجوی پیشرفته گوگل چه هدفی را دنبال می کند؟
جستجوی گوگل به طور گسترده توسط بسیاری از افراد به عنوان یک مهارت ضروری در نظر گرفته نمی شود.

اگر موضوع مورد نظر خود را تایپ کنید، گوگل پاسخ مورد نظر یا لیستی از پاسخ های مورد نظر را پیدا کرده و نمایش می دهد و به نظر می رسد که موضوع ساده تر از آن چیزی است که این کلمات نشان می دهند.

اما حقیقت این است که استفاده از گوگل برای جستجو پیچیده تر از آن چیزی است که در ابتدا به نظر می رسد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی مهران

طراحی سایت صنعتی چگونه می باشد؟⚡هزینه انقدر چقدر است؟

امروزه همه کسب و کار ها نیاز به داشتن سایت هستند زیرا که باعث رونق دهی به آن شغل می شود.

اما کسانی که قصد طراحی سایت و سایر شهرها را دارند و کسب و کارشان مرتبط با تجارت و صنعت می باشد باید چگونگی و ویژگی های یک سایت خوب را بدانند تا بتوانند در کارشان موفق شوند.

با گسترش اینترنت شیوه جذب مشتری، فروش محصولات و بالا رفتن درآمد ها در صنعت نیز تغییر کرده است. در این مقاله از مجله اینترنتی دیما به ویژگی های سایت های صنعتی می پردازیم تا شما با مطالعه آن بتوانید سایت صنعتی خود را بهتر بشناسید و اداره کنید.

 

ویژگی هایی که یک سایت صنعتی باید داشته باشد

یک سایت صنعتی باید چند زبانه باشد زیرا سایت ها به صورت جهانی به عنوان کسب و کار به کشور های دیگر معرفی و اجرا می شوند و بایستی طراحان سایت زبان آن را پشتیبانی کنند.

مدیریت سایتهای صنعتی بهتراست بسیار کاربردی، آسان و مورد تایید کاربران باشند.

پس از طراحی سایت ها، تجارت و صنعت از قالب سنتی خود خارج شده به همین دلیل برای طراحی سایت مربوطه باید از قالب های اختصاصی و کاربر پسند استفاده نمود تا در بازار های جهانی معرفی شود. یک کسب و کار بایستی به منظور تعامل بیشتر با کاربران یا مشتریان و افزایش درآمد، کیفیت محصولات را ارتقا ببخشد. یک سایت صنعتی باید قابلیت ریسپانسیو بودن داشته باشد به طوری که به هر کاربر با هر سیستمی که به اینترنت متصل است در هر ابعاد نمایش داده شود.

طراحی سایت صنعتی

امکاناتی که یک سایت صنعتی باید فراهم کند

  • امکان ثبت نام کردن و ورود کاربران
  • دوره های آموزشی سئو
  • امکان فروش آنلاین و تعامل بیشتر با مشتریان
  • ثبت  نظرسنجی های کاربران
  • ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان
  • امکان ارسال ایمیل گروهی و زیاد
  • گروه بندی کردن محصولات
  • بهینه سازی کردن سایت و سرعت زیاد

اگر علاقمند به مطالب بیشتر هستید آیا استفاده از افزونه wp rocket در سئو سایت تاثیر دارد؟ را مطالعه کنید.

جمع بندی طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت در مشهد برای همه مشاغل صنعتی ضرورت دارد و باعث جذب مشتری و ارتقاء درآمد می شود. سایت ها نه تنها باعث شناسایی محصولات نیز می شوند بلکه باعث معرفی کیفیت محصولات و خدمات شما هم می شوند. اگر سایت شما با کیفیت طراحی شود و مورد پسند مشتریان باشد؛ بازدید از آن به شدت بالا رفته و گوگل رتبه بالایی به آن می دهد.

همچنین رقابت بین سایت های صنعتی بسیار زیاد می باشد و شما باید با رعایت کردن ویژگی هایی که یک سایت حرفه ای و اصولی داراست، بستر خوب را برای مشتریان فراهم کنید تا سایت شما بیشتر دیده شود و رتبه بالا را کسب کند

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی مهران

معرفی انواع لیفتراک و نحوه کارکرد آن ها 2022

از جمله رایج ترین انواع لیفتراک، می توان به لیفتراک دستی، لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز اشاره کرد. در این مقاله از مجله اینترنتی دیما به بررسی و معرفی انواع لیفتراک میپردازیم.

لیفتراک چیست؟

لیفتراک وسیله‌ای است که دو شاخک در جلوی خود دارد و از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جابه‌جایی آن‌ها استفاده می‌شود.

این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقیات است که با توجه به نوع فعالیت آن‌ها در انبار کردن بار، حمل‌ونقل و جابجایی طراحی و ساخته می‌شود.

لیفتراک که به نام چنگال کامیون نیز شناخته می شود، یک کامیون صنعتی موتوردار است که برای بلند کردن و جابجایی کالاها روی پالت در محوطه انبار، تأسیسات ذخیره سازی و مرکز توزیع استفاده می شود. بسته به طراحی، برخی از لیفتراک ها به اپراتورها اجازه می دهند در هنگام رانندگی یا کار با دستگاه بنشینند.

 

کاربرد لیفتراک

لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های بار متعددی موجود هستند. در یک انبار معمولی، بیشتر لیفتراک ها دارای ظرفیت باری بین یک تا پنج تن هستند. لیفتراک های بزرگتر ظرفیت بالا بردن بار تا وزن ۵۰ تن را هم دارند که برای کاربردهایی همچون حمل کانتینرهای سنگین استفاده می شوند. از جمله رایج ترین انواع لیفتراک، می توان به لیفتراک دستی، لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز اشاره کرد.

 

انواع مدل های لیفتراک

لیفتراک های وزنه تعادل

یکی از معروف ترین و متداول ترین نمونه های لیفتراک، دستگاه لیفتراک وزنه تعادل می باشد. این نوع لیفتراک ها به گونه ای هستند که اپراتور زمانی که پشت آن می نشیند، در پشت دستگاه یک وزنه تعادلی برای برقراری وضعیت تعادل وجود دارد و با استفاده از چنگال هایی که در جلوی دستگاه هستند، بار را می تواند جابه جا کند.

انواع مختلفی از لیفتراک های وزنه تعادل تولید می‌شود که با استفاده از سوخت هایی مانند بنزین، گاز مایع و نیروی برق فعالیت می ‌کنند. هر کدام از این دستگاه ها از معایب و مزایایی برخوردار می باشند. برای مثال لیفتراک دیزلی و لیفتراک بنزینی_ گازی در مقایسه با لیفتراک های برقی از سرعت بیشتری برخوردار هستند و دارای ظرفیت‌های بالاتری جهت جابجایی بار می باشند. اما برای رعایت موارد بهداشتی بهتر است که از لیتراک های برقی در محیط های کوچک استفاده نمود. این لیفتراک ها در دو نوع چهار چرخ و سه چرخه تولید می شوند و نوع چهار چرخ آن، دارای استفاده بیشتری است.

لیفتراک و قطعات لیفتراک استاندارد:

لیفتراک و قطعات لیفتراک استاندارد به اسم لیفتراک نشسته نیز شناخته می شود. این لیفتراک ها و قطعات لیفتراک، لیفتراک هایی هستند که بیشتر افراد به محض فکر کردن به لیفتراک و قطعات لیفتراک، به یاد آنها می افتند. این لیفتراک ها و قطعات لیفتراک با انواع سوخت، تایر و ظرفیت های وزن متفاوت، ارتفاع گوناگون و انواع ملحقات و قطعات لیفتراک در دسترس همه می باشند.

لیفتراک های کوچکتر از 3000 پوند تا 4000 پوند مانند اسب بارکش بسیاری از انبارخانه ها می باشند. لیفتراک هایی هستند که برای استفاده در راهرو پهن کاربرد دارند که نیازمند یک راهرو 11 اینچی می باشند که در آن به راحتی بچرخند. عرض راهرو ها با اندازه لیفتراک و قطعات لیفتراک و شعاع گردش و اندازه بار قابل حمل لیفتراک با یکدیگر باید متناسب باشند.

انتخاب ها و ملحقات و قطعات لیفتراک در دسترس، شامل تغییر کناره ها ، تغییر چنگک ها ، گیره ها و بست های هیدرولیکی و ملحقات صفحه های لغزنده می باشد. صفحه لغزنده یک قطعه ی استاندارد در بسیاری از لیفتراک ها می باشد. ( یک لیفتراک بدون صفحه لغزنده وجود ندارد. ) لیفتراک ها و قطعات لیفتراک استاندارد معمولا برای ارتفاع بار کمتر از 20 فوت استفاده می شوند.

لیفتراک دیزل

توصیه میشود که در محیط های باز از لیفتر‌اک های دیزل استفاده شود چون هنگام استفاده از این نوع لیفتر‌اک ها بخار دیزل و اگزوز در فضای آزاد پراکنده میشود.

برای استفاده از لیفتر‌‌اک های دیزل و کاهش انتشار گازهای مضر در محیط های بسته میتوان از کاتالیزورها و تصفیه کننده های اگزوز استفاده کرد.

 قیمت انواع لیفتراک

مزایای استفاده از لیفتراک های دیزل

  • موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای LPG کارایی بیشتری دارد همچنین مخزن سوخت ۵۰ لیتری لیفتر‌اک دیزل راندمان بیشتری نسبت به کپسول گاز ۱۸ کیلوگرمی لیفتر‌اک گازی دارد.
  • لیفتراک 3 تن دیزل در مقایسه با لیفتر‌اک های گازسوز در سراشیبی و انجام امور سنگین قدرتمندتر عمل خواهد کرد.

معایب استفاده از لیفتراک های دیزل

  • گازهای خروجی لیفتر‌اک های دیزل برای افرادی با بیماری های خاص بسیار مضر میباشد.
  • در صورت استفاده از لیفتر‌اک های دیزل در محیط های بسته ممکن است آلارم های دود فعال شود.
  • لیفتر‌اک های دیزل اندازه ی بزرگی دارند که به همین جهت به فضای بیشتری برای کار نیاز دارند البته این مشکل مربوط به محیط های بسته میباشد و در محیط های باز مشکلی وجود ندارد.
  • لیفتر‌اک های دیزل در مقایسه با لیفتر‌اک های برقی قیمت اولیه کمتری دارند فقط معمولا کمی بیشتر از دستگاه دوگانه سوز قیمت دارند.
  • هزینه های تعمیر و نگهداری لیفتر‌اک های دیزل در مقایسه با لیفتر‌اک الکتریکی بیشتر و از یک لیفتر‌اک دوگانه سوز کمتر است.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مهدی مهران