ساندویچ پانل ها که از پرطرفدارترین محصولات هستند به دو گروه اصلی ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شوند. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فناوری، معماران سعی کرده اند از این مصالح در صنعت ساختمان استفاده کنند. هر پانل دیواری و سقفی دارای زیرگروه دیگری است که از میان انواع اصلی پانل های دیواری می توان در مورد ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی صحبت کرد.

ساندویچ پانل پیچ پنهان

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی مانند سایر ساندویچ پانل های دیواری است. البته در برخی موارد بنا به درخواست مشتری، پیچ های مورد استفاده در اجرای پانل ها به گونه ای طراحی می شود که پس از نصب قابل مشاهده نباشد. همچنین این مواد در پیچ پانل قبلی در کنار یکدیگر قرار می گیرند و لبه های هر پانل را می پوشانند و زیبایی بصری ایجاد می کنند و کیفیت ساخت را افزایش می دهند.

پانل فوم داخلی برای پیچ های دیوار مخفی

پلی اورتان
پلی استایرن
پشم سنگ
پشم شیشه
XPS

انواع ساندویچ پانل دیواری پیچ پنهان

  • گالوانیزه
  • الزن
  • آلومینیوم

بهترین فوم ساندویچ پانل دیوار پیچ مخفی

فوم پلی اورتان در ساندویچ پانل های دیواری با پیچ مخفی استحکام و دوام سازه را افزایش می دهد و با سازه های سنتی آجری، سیمانی و چوبی بی نظیر است. از دلایل برتری پانل های پلی اورتان نسبت به پلی استایرن و سایر پانل ها می توان به مزایای منحصر به فرد آن اشاره کرد که عبارتند از: مقاومت در برابر رشد قارچ ها و باکتری ها، پوسیدگی و خوردگی، رطوبت و آتش. این محصول مورد توجه ویژه مهندسان عمران و معماران قرار گرفته است و یکی از پرکاربردترین مصالح در صنعت ساختمان محسوب می شود.

مزایای ساندویچ پانل پیچ های دیواری

نحوه نصب و اتصال این پانل باعث ایجاد مقاومت مکانیکی و عایق نسبت به انواع دیگر پانل های دیواری می شود.
این نوع پنل ماموت طول عمر بالایی دارد و در صورت آسیب احتمالی به حداقل تعمیرات نیاز دارد.
وزن ساندویچ پانل دیواری یکی از چشمگیرترین ویژگی های آن است که نصب آن را آسان می کند.
پانل های دیواری پیچی توکار ظاهر معماری را بهبود می بخشد.
این پنل به صورت عمودی و افقی قابل استفاده است.
این محصول را می توان با الگوهای بسیاری از جمله: موج، خطوط ظریف و ظریف طراحی و تولید کرد.

ویژگی های فنی پانل دیوار پیچ مخفی

  • عرض مفید 1.12 متر
  • عرض ثابت 1.16 متر
  • طول بستگی به سفارش مشتری دارد

نکات مهم هنگام نصب پانل دیواری با پیچ های مخفی

اگر فشار هوا در ساندویچ پانل دیواری از حد مجاز پانل بیشتر شود، ساندویچ پانل ها باید با پیچ به توری فلزی ثابت شوند. در پنل معمولی، این پیچ ها قابل مشاهده هستند. اما پانل دیواری پیچ مخفی به گونه ای طراحی شده است که پیچ حفاری زیر علامت و زبانه قرار گیرد تا محکم به هم متصل شوند.

قیمت ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

قیمت ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ماموت مانند هر محصول دیگری به عواملی مانند رنگ پانل، ابعاد، ضخامت، نوع فوم مصرفی و ورق بستگی دارد که همگی بر اساس تقاضا و سفارش تولید و عرضه می شوند. مشتری محترم. علاقه مندان به ساندویچ پانل ماموت می توانند با شماره درج شده در سایت با کارشناس فروش مجموعه تماس حاصل نمایند.