seo یا Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی صفحه های وب سایت منطبق بر استاندارد ها و الگوریتم های موتور جستجوگر گوگل می باشد.

طی روند های سئو و دستورالعمل های آن می توان به ارتقاء عملکرد وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت کمک بسیاری کرد. البته سئو بهترین راه حل برای کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل می باشد.

گوگل که بزرگترین موتور جستجوگر می باشد معیارهای زیادی را برای امتیاز دادن به صفحات داخلی وب سایت مشخص کرده است. همچنین شما به عنوان یک کارشناس تولید محتوا یا یک طراح صفحات داخلی سایت باید به این فاکتورها و معیارها مسلط باشید تا امتیازات بیشتر را کسب کنید و امتیازات بیشتر به معنای کسب رتبه بهتر در نتایج گوگل می باشد. بنابراین سئو انواع زیر را دربرگرفته است:

سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال.

 

خدمات سئو چه کمکی به افزایش رتبه وبسایت فروشگاهی می کند؟

مزایای استفاده از خدمات سئو چیست؟

 

در حقیقت خدمات سئو سایت تمامی جنبه های وب سایت فروشگاهی شما را در بر میگیرد وت تحت تاثیر قرار می دهد. اما دلیل بر این نمی شود تا تصور کنید با استفاده از خدمات سئو بر وب سایت تان می توانید به طور حتم رتبه اول را در نتایج جستجوگر گوگل کسب کنید.

  • همان طور که می دانید بهبود سئوی وب سایت باعث افزایش ترافیک وب سایت شما می شود.زمانی که شما در صفحات اول نتایج گوگل قرار می گیرید و رتبه های بهتری را کسب می کنید، تعداد بازدید و ورود کاربران از صفحات داخلی وب سایت شما نیز افزایش می یابد.
  • استفاده از خدمات سئو با عکس افزایش اعتبار و اعتماد می‌شود. کاربران تمایل دارند به لینک های بالایی نتایج جستجوی گوگل اطمینان کنند و از سوی دیگر سئو داخلی باعث افزایش جذابیت و خوانا بودن محتوای شما می شود و به این معنی می باشد که اعتبار و ارزش وب سایت شما برای کاربران افزایش یافته است.
  • بهبود رابط کاربری و تجربه کاربری یکی از اهداف سئو تکنیکال می باشد که با خدمات فنی سئو، باگ ها و خطا های وب سایت شما برطرف می شود.
  • اگر از خدمات سئو محلی نیز استفاده کنید می توانید فروش محصولات و ارائه خدمات خود به کاربران در محدوده های جغرافیایی نزدیک افزایش دهید. سئو محلی بر روی استان، شهر، منطقه و حتی محله شما نیز تاثیر گذار می باشد. به این معناست که شانس پیدا شدن شما برای کاربرانی که نزدیک به شما هستند، از سایرین بیشتر می باشد.
  • هزینه خدمات سئو نسبت به روش های بازاریابی و تبلیغات سنتی و قدیمی کمتر می باشد. حتی ماندگاری این روش ها در ذهن و خاطر کاربران بیشتر از بازاریابی سنتی باقی خواهد ماند. همچنین قادر هستید در سئو روی مخاطبان خود برنامه ریزی کنی و به این معناست که احتمال موفقیت بیشتر با هزینه کمتر!
  • در سئو نتایج به دست آمده قابل بررسی می باشند. یعنی شما هر اندازه هزینه می کنید می توانید به عنوان نرخ خدمات سئو آن را ببینید. مقایسه نتایج به شما کمک می کند تا بهترین روش و مسیر را برای کسب و کار خود تعیین کنید.
  • افزایش فروش با سئو یک هدف واقع بینانه است. طبق آمارهای بررسی شده در سال 2020، روزانه بیشتر از 2 میلیارد نفر برای خرید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده اند. البته از زمان شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها به بستر اینترنت آمده اند و فعالیت اینترنتی خود را آغاز کردند. فروش محصولات و ارائه خدمات در وب سایت ها و در حوزه وب به نسب سایر روش ها رایج تر می باشد.

 

مراحل انجام سئو چگونه است؟

 

چگونگی سئو کردن یک وب سایت فرآیند بسیار پیچیده ای می باشد، اما اطلاع از مراحل آن در رعایت اصول سئو و افزایش رتبه سایت در گوگل کمک بسیار می کند.

مراحل سئو کردن وب سایت بدین ترتیب می باشد:

●       تحقیق برای کلمات کلیدی متناسب (Keyword Research)

●       بهینه سازی تگ های عنوان

●       ایجاد عنوان های متا مربوط (Meta Titles)

●       شناسایی رقبا

●       بهینه سازی سئوی داخلی (On-Page SEO)

●       بهینه سازی سئوی خارجی (Off-Page Optimization)

●       ایجاد و پیاده سازی URL

●       لینک دهی به وب سایت های مرتبط

●       بهبود وضعیت و کیفیت سرعت وب سایت

 

جمع بندی

هدف تمامی خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت برای کسب رتبه و دستیابی به جایگاه های بهتر وب سایت در نتایج گوگل می باشد. اگر قصد دارید تا با افزایش کسب درآمد در وب سایت فروشگاهی خود مواجه شوید حتما به وب سایت https://mrseo1.ir مراجعه کنید و با متخصصان و کارشناس ما در ارتباط باشید تا به شما در بهبود سئوی وب سایت تان کمک شود. در این صورت است که شما می توانید به رتبه های برتر دست یابید.