https://www.searchenginejournal.com/?s1=%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA+%D8%B3%D8%A6%D9%88%D8%AF%D8%B1+%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF09357223284+%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C+%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

یکی از بهترین و شناخته شده ترین فروشگاه سازهای رایگان موجود، WooCommerce در مورد پلتفرم های تجارت الکترونیکی است. WooCommerce ویژگی هایی را به شما ارائه می دهد که قابل انطباق هستند، از جمله یک سیستم گزارش دهی و یک رابط کاربری بصری. که با استفاده از آن می توانید هر نوع قیمت طراحی سایت فروشگاهی را برای خود راه اندازی کنید. از طرف دیگر، یکی از کارهایی که باید انجام دهید افزایش سرعت سایت فروشگاه وردپرس با استفاده از ووکامرس است. به همین دلیل، ما در این مقاله نحوه افزایش سرعت ووکامرس و افزایش سرعت سایت فروشگاه وردپرس را به شما نشان خواهیم داد. با ما بمانید

چگونه WooCommerce می تواند سریعتر ساخته شود.


عوامل متعددی می تواند مقصر تجربه شما از کندی وب سایت ووکامرس باشد، اما خوشبختانه تکنیک هایی وجود دارد که می توان از آنها برای افزایش سرعت ووکامرس و افزایش فروش استفاده کرد که در قسمت بعدی به آنها خواهیم پرداخت.

از یک میزبان قابل اعتماد، یک افزونه کش، تصاویر محصول بهینه شده، بارگذاری تنبل برای تصاویر و ویدیوها، بهینه سازی پایگاه داده، ارتقاء نسخه وردپرس، قالب های مناسب و فقط افزونه های ضروری استفاده کنید.
برای هر یک از این موارد در قسمت های بعدی توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. تقریباً در پایان این مقاله هستیم و امیدوارم با ما همراه باشید.

 

1- از هاست با کیفیت استفاده کنید.


واضح است که شما از متن، تصاویر، ویدئوها و رسانه های دیگر استفاده می کنید. برای بازاریابی و فروش محصولات دیجیتال یا آنلاین خود در وب سایت شما. بنابراین، باید یک محیط سریع و امن ایجاد شود تا همه این ویژگی ها را در خود جای دهد. از آنجا که تمام ترافیک و داده ها را مدیریت می کند، سرویس میزبانی به عنوان پایه وب سایت عمل می کند. در نتیجه عملکرد وب سایت شما از خدمات میزبانی با کیفیت پایین آسیب خواهد دید. اگر از هاست قابل اعتماد و مناسب استفاده نکنید، عملکرد وب سایت شما بهبود نمی یابد. بنابراین مطمئن شوید که برای یافتن هاستینگ با کیفیت بالا و پهنای باند کافی از یک ارائه دهنده هاست قابل اعتماد تلاش کنید.


2. از یک افزونه کش استفاده کنید.


استفاده از افزونه کش وردپرس در وب سایت یکی از ساده ترین و سریع ترین راه ها برای افزایش سرعت ووکامرس است. به طور کلی می توان گفت که ووکامرس یک پلتفرم قوی برای وردپرس است که تمامی داده های مربوط به محصولات شما را در پایگاه داده ذخیره می کند. هنگامی که کاربر درخواست مشاهده محصولات شما را می دهد، اطلاعات از پایگاه داده شما خارج می شود. استفاده از افزونه کش ساده ترین راه برای رفع کندی ووکامرس است زیرا اگر کاربران زیادی قصد ورود به سیستم و مشاهده محصولات شما را داشته باشند، سرعت وب سایت را کاهش می دهد.

شما می توانید از طیف گسترده ای از افزونه های کش با وردپرس استفاده کنید. حفظ حافظه، بهینه سازی CSS و JS، پشتیبانی از بارگذاری تنبل برای تصاویر و ویدیوها، فشرده سازی GZIP و غیره بهترین ویژگی هایی هستند که باید در افزونه کش جستجو کنید.


3. بهبود تصاویر محصول


تصاویر محصول یکی از مهم ترین بخش های هر فروشگاه اینترنتی است. در نتیجه تمایل شما برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید کالاهای شما. با این حال، شما باید اندازه و کیفیت تصاویر خود را به طور موثر متعادل کنید. اگر از تصاویر زیادی در سایت استفاده می کنید، این مشکل می تواند باعث کندی بارگذاری سایت شما شود. بهترین راه برای رسیدگی این موضوع و بهبود عملکرد ووکامرس در وردپرس، بهینه سازی تصاویر با کوچک کردن اندازه تصاویر، فشرده سازی تصاویر و استفاده از فرمت تصویر مناسب است.

بهینه سازی CSS 4


یکی دیگر از راه های افزایش سرعت ووکامرس، بهینه سازی فایل های CSS است. با فشرده سازی فایل های CSS می توانید سرعت وب سایت خود را افزایش دهید. نصب و روشن کردن افزونه WP Rocket بهترین راه برای بهینه سازی فایل های CSS برای وب سایت است. این افزونه کار را ساده و با یک کلیک برای بهینه سازی فایل های شما می کند.


5. بارگذاری تنبل فیلم ها و تصاویر


بارگذاری تنبل برای تصاویر و ویدیوهای وب سایت شما راه دیگری برای افزایش سرعت فروشگاه WooCommerce شما است. اگر قالب شما از این گزینه پشتیبانی نمی کند، می توانید از افزونه های کش مانند WordPress Rocket استفاده کنید. این گزینه به صورت پیش فرض در بسیاری از قالب های وردپرس ارائه شده است. در واقع، بارگذاری تنبل یک تکنیک پیشرفته برای افزایش سرعت ووکامرس است، در این صورت زمانی که کاربر برای اولین بار از یکی از صفحات سایت شما بازدید می کند، محتوای پایین صفحه بارگذاری نمی شود، بلکه زمانی که صفحه را به پایین اسکرول می کند، بارگذاری می شود. همان چیزی است سرعت وب سایت را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

6. بهینه سازی پایگاه داده


وب سایت شما در حال حاضر به دلیل وجود جداول و داده های قدیمی به کندی کار می کند. در نتیجه، ترجیح داده می شود که به طور منظم پایگاه داده خود را بهینه کنید. این بهینه سازی معمولاً می تواند به صورت دستی یا از طریق پنل phpmyadmin شما انجام شود. علاوه بر این، اگر نمی خواهید پایگاه داده خود را از طریق میزبانی بهینه کنید، تعدادی افزونه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. افزونه WP Rocket یکی از بهترین ها برای بهینه سازی پایگاه داده است.

وردپرس را به هفت بروز کنید


شما باید از آخرین نسخه وردپرس در سایت خود استفاده کنید زیرا همانطور که می دانید اغلب به روز می شود. زیرا هر زمان که وردپرس به روز می شود، به دنبال باگ ها و حفره های امنیتی می گردد و در به روز رسانی های جدید آنها را برطرف می کند. در نتیجه، اگر از نسخه قدیمی وردپرس استفاده می کنید، نباید سرعت ووکامرس سریع را پیش بینی کنید.

از آخرین نسخه PHP استفاده کنید.


استفاده از جدیدترین نسخه PHP راه دیگری برای افزایش سرعت سایت فروشگاه وردپرس با ووکامرس و کاهش کندی ووکامرس است. به روز رسانی نسخه PHP وردپرس بسیار آسان است و می توانید آن را به سرعت و به راحتی انجام دهید. شما می توانید کد php وردپرس را به روش های مختلف به روز کنید.


از فرمت های صحیح استفاده کنید


یکی از حیاتی ترین مراحلی که باید هنگام راه اندازی یک وب سایت انجام دهید، انتخاب یک قالب مناسب و با کیفیت است. عملکرد و سرعت هر قالب - اعم از رایگان و پولی - کمتر از حد مجاز است. بنابراین، علاوه بر در نظر گرفتن ظاهر آن، هنگام خرید یک قالب، باید سرعت و عملکرد آن را نیز در نظر بگیرید.


10- فقط از افزونه های ضروری استفاده کنید


سبک بودن سایت یکی دیگر از عوامل تسریع در ووکامرس است. سعی کنید تعداد افزونه های غیر ضروری را که در سایت خود استفاده می کنید به مواردی که کاملا ضروری هستند محدود کنید. این صفحه شامل افزونه هایی برای بهینه سازی و سئو می باشد.
یکی از مهم ترین چالش ها برای هر صاحب یک تجارت آنلاین ووکامرس را سرعت می بخشد و در عین حال فروش را افزایش می دهد. اگر سرعت و عملکرد وب سایت شما بیشتر باشد، طبیعتاً ترافیک بیشتری دریافت می کند و فروش بیشتری خواهد داشت. با توجه به اهمیت این مشکل، 10 نکته مختلف برای افزایش سرعت ووکامرس در این مقاله برای شما ارائه کرده ایم. امیدوارم این مقاله مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.