یک دستگاه تصفیه آب رویال با 6 مرحله تصفیه آب با فناوری اسمز معکوس به صورت سینک طراحی شده است و به راحتی در داخل کابینت قرار می گیرد. حتما جای مناسبی برای آن پیدا کنید زیرا پس از نصب بهتر است دستگاه را جابجا نکنید، یا چیزی روی دستگاه قرار ندهید. یک دستگاه تصفیه آب رویال توانایی تولید 180 لیتر آب تصفیه شده در روز را دارد. دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای رویال ساخت کشور چین بوده و از مواد مرغوب استفاده می کند. این دستگاه جمع و جور و کاربردی به گونه ای طراحی شده است که فضای زیادی را اشغال نمی کند. مخزن آب دستگاه تصفیه آب رویال تا 12 لیتر ظرفیت دارد، پمپ آب آن بسیار کم صدا است و همچنین دارای هشدار زمان تعویض فیلتر می باشد.
سایت مرجع و فروشگاهی دماتجهیز اطلاعات فنی و قیمت تضمینی دستگاه تصفیه آب پالایه سازان با گارانتی اصلی جهت برخورداری شما از حس خوب خرید بهینه و هوشمند قرار داده شده است.

ویژگی های دستگاه تصفیه آب پالایه سازان

دارای 6 مرحله فیلتراسیون
جمع و جور و کارآمد
از قطعات با کیفیت استفاده کنید
پمپ صدای بسیار کم
ساخت چین
دارای مخزن آب 12 لیتری
قابل نصب روی دیوار
دارای فشارسنج 1.5 اینچی برای فیلتر در هنگام تعویض فیلتر
قابلیت نصب زیر سینک آشپزخانه


فیلترهای نصب شده در دستگاه تصفیه آب توس


فیلتر فیبر: ساخته شده از پلی پروپیلن 5 میکرونی با پوسته شفاف که گل و لای، ماسه، شن و سایر ذرات معلق در آب را حذف می کند.
فیلتر کربن فعال: از پوست نارگیل ساخته شده و قابلیت حذف کلر، ترکیبات آلی، مواد شیمیایی و بوهای نامطبوع را دارد.
فیلتر کربن بلوک: از پوست نارگیل ساخته شده و قابلیت حذف رنگ، بو و طعم ناشی از باقیمانده های شیمیایی، ترکیبات آلی و کلر موجود در آب را دارد.
غشای RO: این فیلتر ممبران برای حذف کلیه نمک های مضر، سختی، نیترات، فلزات سنگین، آلودگی های میکروبی و شوری آب استفاده می شود.
فیلتر کربن خطی: از پوست نارگیل ساخته شده و برای بهبود طعم، بو و طعم آب استفاده می شود. 6- فیلتر
پست معدنی: از این فیلتر برای افزودن املاح و مواد معدنی مورد نیاز بدن استفاده می شود.
زمان تعویض فیلترهای نصب شده در دستگاه تصفیه آب رویال
فیلترهای اول تا سوم هر 4 تا 6 ماه یکبار
فیلتر چهارم هر دو سال یکبار
فیلتر پنجم و ششم هر 1 سال یکبار
گارانتی دستگاه تصفیه آب رویال
این دستگاه تصفیه آب دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. برای دیدن مدل‌های بیشتر و خرید آنلاین سیستم‌های تصفیه آب، روی کلمات خط‌دار ضربه بزنید.